maandag 7 maart 2016

                            Een Ode aan Nijmegen 


Ik zag hem bij Bol en wilde hem hebben. Omdat het een Ode is aan het grote feest in Nijmegen.
Een feest wat binnenkort weer gaat beginnen en je nu al her en der het gegons erover hoort.

De Nijmeegse 4-daagse... groot feest. Alhoewel ik fan ben van Nijmegen mijd ik altijd deze dagen daar. Mij veel te druk.
Zelf lopen... ooit hou ik mezelf voor, maar met mijn reuma gaat het zo moeilijk.

En toch een Ode aan Nijmegen door Jan van Haasteren.



Heerlijk mezelf er mee vermaakt dit weekend. Samen met nog 2 andere puzzels die later zullen volgen. Ik moet denk ik toch wat meer letten op hoe ik deze fotoos maak. Of er naast gewoon opruimen.
Wederom hier een haai en de vertrouwde slak. En nog zo veel what ifs of wat doet die rus daar nou (er van uitgaande dat het een rus is). Afijn... het weekend was weer veels te kort.
Zoveel te doen. Ik heb nog zoveel te doen. :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten